Tiedote: Inspiraatioita yksilölliseen sisustamiseen

Tiedote 18.4.2017

Suurkuvaratkaisujen johtava tukkuri, Seri-Deco järjestää toimitiloissaan 4.-5.5. suurkuvatulostajille, sisustussuunnittelijoille ja mainostajien suunnittelijoille suunnatun ammattilaistapahtuman. Sisustuspäivien tarkoitus on tuoda esiin sisustamisen tuulahduksia maailmalta, inspiroida tapahtumavieraita erilaisten loppusovellusten ja tuotantoesimerkkien kautta sekä kertoa tuotantotaloille konkreettisista työkaluista sisustusmarkkinoille laajentamiseksi.

Lisätietoa tapahtumasta

Digitaalisesti tuotettujen, yksilöllisten sisustustuotteiden kysyntä kasvaa Euroopassa voimakkaasti. Sisustamisen markkina on tutkimusten mukaan lähes nelinkertainen perinteiseen sign&display teollisuuteen verrattuna. Digitaalisesti tuotettujen sisustusmateriaalien osuus kokonaistuotannosta on tällä hetkellä vain 1% Terence Raghunathin mukaan (HP Business Development Director Printed Interior Decoration). Sisustustuotteiden markkina onkin erinomainen mahdollisuus perinteiselle suurkuvatulostajalle, jota myös neljä vuosikymmentä toiminut suurkuvatukkuri, Seri-Deco haluaa korostaa asiakkailleen.

Markkinointipäällikön Miia Mustosen mukaan sisustuspäivillä pyritään havainnollistamaan mitä kaikkea voidaan toteuttaa suurkuvatulostimilla ja graafisilla materiaaleilla kaupalliseen toimitilaan tai yksityiseen kotiin. - Tilojen tunnelman tai viestin vaihtaminen on nykyään kätevämpää ja kustannustehokkaampaa materiaalivaihtoehtojen runsauden ja kehittyneiden tuotantotekniikoiden myötä. Yksilöllinen kuva saadaan helposti vaihdettua lattia-, matto-, seinä-, ikkuna- ja kattopintoihin sekä tunnelmaa muutettua kalusteiden pintoja somistamalla, kertoo Mustonen.

Kansainvälisissä sisustus- ja suurkuva-alan tapahtumissakin puhunut Terence Raghunath raottaa tukkurin myyntipäivien esityksessään kansainvälisiä tilauudistusprojekteja sekä antaa suurkuvataloille konkreettia vinkkejä liiketoiminnan ja markkinoinnin kehittämiseksi. Sisustussuunnittelijaliiton toiminnanjohtaja Tommi Mäkinen puhuu puolestaan Suomen tilauudistamisen tilanteesta omassa perjantaisessa esityksessään.

Tukkuri näkee tekstiilien kysynnän kasvavan voimakkaasti yksilöllisten sisustustapettien lisäksi. Sisustuspäivillä onkin nähtävissä HP Latex suurkuvatekniikan uusimmat tulokkaat: HP Latex 500 -sarjan tulostimet sekä 3,2m leveä HP Latex 1500 tulostin.

Ammattilaispäivillä havainnollistetaan myös suorasublimaatiotekniikkaa kestävien ja värikkäiden sisustus-, mainos- ja huonekalutekstiilien tuottamiseksi 1,8m leveän MTEX Blue tulostimen avulla. – Itse asiassa teemapäivien aikana tekstiilituotteisiin erikoistuneelle Printscorpiolle asennetaan 3,2m leveä MTEX 5032HS, joka on tämän aitoolaisen tulostus- ja silkkipainotalon toinen MTEX tulostin, Mustonen jatkaa.

Seri-Deco esittelee tapahtumapäivillä erilaisten tuotantotekniikoiden lisäksi kattavan valikoiman materiaaleja sekä erilaisia työkaluja laadukkaan ja kustannustehokkaan tuotannon saavuttamiseksi.

Lisätietoa tuotteista

• Jussi Heinämäki  010 841 8081 / jussi.heinamaki@seri-deco.fi

Lisätietoa tapahtumasta:

Ilmoittaudu tapahtumaan ja luennoille: anne.nordman@seri-deco.fi

Seri-Deco Oy   |    puh. 010 841 8080    |     www.seri-deco.fi

Seri-Deco on vuonna 1977 perustettu kuvallisen viestinnän laitteiden, materiaalien ja tarvikkeiden maahantuoja. Tarjoamme ratkaisuja kuvan tai merkkauksen tuotantoon erilaisille pinnoille sekä tuotteiden viimeistelyyn ja esillepanoon. Tuotevalikoima kattaa suurkuvatulostimet, leikkurit, tuotantolaserit, CNC-jyrsimet, laminaattorit, ohjelmistot, tuotantomateriaalit ja –levyt sekä displaytuotteet. Palveluksessamme työskentelevät 42 ammattilaista varmistavat sujuvan logistiikan lisäksi ammattitaitoisen asiakaspalvelun sekä toimivat tuki‐ ja huoltopalvelut. Seri-Decon pääkonttori ja Suomen varastot sijaitsevat Tuusulassa. Tytäryhtiö toimii Vilnassa, Liettuassa.

- Konsernin liikevaihto 13,8 miljoonaa euroa

- Henkilöstö: 42 (Suomi 37, tytäryhtiö Liettua 5)

- Konsernin pääkonttori ja Suomen varastot Tuusula

- Tytäryhtiö Seri-Deco UAB Vilna, Liettua

- Myynti ja konsultointi rahoitusratkaisuissa

- Asiakaspalvelu ja verkkokauppa (FI, EE, LT)

- Pk-seudun vientipalvelu

- Leikkaus- ja sahauspalvelut: kiinteistöikkunakalvot, kehysmateriaalit, levyt

- Varastointipalvelu

- Asennus, tekninen tuki ja huoltopalvelut

- Koulutuspalvelut työnkulun tehostamiseksi

Artikkeli on julkaistu tiistaina, 18. huhtikuuta, 2017.
Kerro ystävällesi
Kerro ystävällesi tästä artikkelista:
Kirjaudu sisään
Ostoskori
Ostoskorisi on tyhjä

Yhteensä: 0,00€
Asiakaspalvelu

MA - PE klo 8 - 16

010 841 8080

Tekninen tuki

MA - PE klo 8 - 16

010 841 8060